ja herregud så ful!

(om ni runderar över vad jag skrivit i tidigare inlägg är det en väldigt hämsk grej som hänt, men som blivit mer positiv och allt ska nog gå bra. Det är inte något mellan mig och Björn som alla säkert tror, mellan oss är det underbart :) älskar er båda två!)

Hello!
Har precis käkat en plätta, när Björn kommer om ett litet tag blir det räkmackor till någon slags middag med ägg, majjo osv :) gott!
Matlagningstävlingen gick bra, jobbade tillsammans med Sanna och Jonte vilket också gick bra :) Vi gjorde en jorärtskockssoppa till förrätt som smakade svin, varmrätten blev kotletter med currysås och ris + en bönsallad och efterrätten blev en rulltårta med vaniljgrädde och riven choklad på!

Soppan aka Gröten ;) Här såg den förjävlig ut innan den blev tunnare!

Blir lika lungt ikväll också, bilen åker nog mest troligt iväg :) En dusch och kanske påbörja lite plugg. Förövrigt tror jag att jag är ledig imorgon, sweet :D

------------------------------------------------------------------------
Så den andra längre filmen är på biotoppen nu ;) HAHAHA, jag jävla rent ut sagt DÖÖR tillsammans med alla andra som känner så! Vad tänker man med? Inte är det då knäna det sitter i! Hur kommer man ens på tanken? Det är väl ett säkert kort på att man är pandad! Ja hass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0