Lördag!

Kvällen blev lyckad! :)
Hade fest hos mig, eller jag skulle inte ha fest men det sluta med att det blev fest eftersom folk dök upp eftersom. Vi blev en hel del, drack och hade kul med lite bugg osv :P







Björn kom även sentsent på kvällen och sov :)

Min bror skulle även på klassfest igår med kändistema, och gissa vem han var? :)




Efter lite frukost och mys på morgonen så drog Björn igen, vad ska man göra nu egentligen? :S


Hundarna verkar då vilja ta det piano, eller egentligen vill dom nog hellst ut och springa efter någon skoter eller annat men det var inte jag så sugen på :P
Tror jag ska gå och äta gojävla torkatrenkött som Bjärta köpte åt mig imorse :) <3
Ikväll blir det nog stugan och käka middag med lite folk, någon slags filé och potatisgratäng. Kan nog gissa på att det blir fläskfilé, eller så kanske dom tyckte att vi skulle vara lite finare och äta oxe ;) who knows!

Nä nu jävlar suger det efter köttet och lite godricka, känns som att jag har vätskebrist fast det kan fanimej vara totalt jävla omöjligt som jag drack igår ;) Tala inte om imorse när jag halvskrek efter vatten, urs fyfan.
hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0