Luleå

Hejhallå!
Ingen uppdatering idag pga att jag varit i staden hela dagen :)
Först åkte jag in själv med buss klockan nio för att göra fransförlängning, efter det gick jag och shoppade lite själv. Efter det kom mami Kicki och Oskar in för ännu mer shopping + MAX-käk och Bio :) Vi såg Trassel i 3D, rolig och bra :)
Har fått med mig hem två nya Dependnagellack (köper nästan alltid nya då jag är i stan) och denna gång blev det ett silver och ett knallgult, ett rosa graffitigallack, en myströja, 10 örhängen osvosv!



Ni kanske förstår varför jag alltid vill ha gelenaglar.
Har det dock inte pga den linjen jag valt att gå (kan ej ha i köket) :/

Underbar dag <3

Resten av kvällen kommer spenderas i stugan, jag mami och Ogge drar dit nu och sover och före det se såklart Big Brother ;)
Kiss & Goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0