Morning!

Börjar tjugo i fyra idag, lite sjuk att börja då när alla slutat typ men så är det när man går till fem :S Har egentligen idrott nu på morgonen men jag skippade den eftersom jag varit på typ varje idrottslektion, om jag hade åkt in nu hade jag sen haft fem timmars hål till teckenspråket och det är ju inte så fläskigt!

Vaknade först klockan sex när Björn åkte och somna inte om försen typ sju, och nu ringde Joel och väckte mig och det känns som att det är kört att försöka sova igen så jag bänkade mig i andra sidan sängen (Björns sida) med datorn i högsta hugg istället :P

Innan jag börjar ska jag ta och beställa en soltid och lite sånt, men jag kände precis ingen stress ;) Det är som sagt några timmar dit!

-------------------------------------------------------------------------------
Tänkte berätta lite vad jag tycker om olika solarium som jag senast använt (sen får väl ni tycka till om vad ni tycker):

I Råneå på Badhuset tycker jag det är bra för att man får sola en längre tid (30 min) och betala en mindre summa (45 kr), dock är det inte dom bästa solarierna men dom tar bra efter en halvtimmas solning. Dock är det inte så sena öppettider på badhuset, men det hinner man nog med ändå :)

I Luleå på Sun Tan tycker jag det är pefekt tid (20 min) och helt OK betalning till det (50 kr), helt klart bra solarium pga nya rör osv när man kommer ibland + att man kan köra olika engångskrämer i en automat som man ska smörja på innan man solar som ger olika effekter :)

I Luleå på Solsystemet solar man väldigt bekvämt med solarierna "format efter kroppen" och med extra ansiktslampor som gör att det ger extra effekt. Dock får man sola (18 min) och betala lite till utöver det (60 kr), kan kännas en gnutta för dyrt men det kan jämna ut sig i slutändan med bekvämt solarium och extra strålning på ansiktet :)

Skönt det ska bli! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0