natti :)

Kort och skön skoldag, var hemma tidigt så följde med mami och passade på att övningsköra samtidigt som vi hämtade brorsan på skolan. Efter lite lallande, massa plugg och käk kom Mallan och färgade rännan på mig och även surrade såklart + några Yatzyrundor :P Hon drog precis, blev grymt trött så jag gick och la mig och ska försöka hålla mig vaken här framför datorn en timma tills BB börjar...vilket jag inte tror kommer gå så bra!

Imorgon väntar en lååång skoldag, men ska nog gå bra bara man tar sig upp och inte vaknar efter bussen gått för då är det kört. Blir bara närmare och närmare att försova mig igen, sist hade jag tre minuter på mig så snart har jag väl vaknat tre minuter efter bussen gått. Allt är kört när man bor i Råne om man missar bussen, nästa går nio :S

Har även smsat tattootjejen nu ikväll, framstegframsteg.
Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0