natti!

Ikväll har jag spelat en massa Yatzy med Mallan och mami, har även solat och tagit en dusch men blev ingen klippning för jag tror fan att jag ska gå till frissan. Ja jag velar fram och tillbaka så imorgon är det säkert lika att be mami klippa topparna och lite av luggen så jag ändå får ihop det, för domdär jävla frisörerna lyssnar ju inte. Det är ungefär som att dom talar tvärtomspråket, om man säger klipp INTE av luggen så är den avklippt när det är klart...ungefär som sist. Gången före det när jag klippte mig så sa frisören på Erikssons när det var klart att "jag får väl gå hem och klippa till lite", vilken SKÄMT!!


Nåja, ska lolla fejjan osv nu sen BB ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0