på ranten!

Tjoo!
Varit på vift mest hela dagen, sluta där efter ett så fick åka hem med Andreas till Råne :) Väl hemma spelade vi lite Yatzy och snaskade på sen kom Mallan och jag hon Kicki och Kristo for på Young Line (kläaffären här i Råne, Vero Moda) och jag hittade mig en t-shirt men jag tog den på öppetköp pga v-ringat och det vet jag inte riktigt om jag vill ha men ska testa nu :P Annars var den fin och söt så den fick följa med, får väl se om jag lämnar tillbaka den då eller inte ;) Efter Young Line drog jag och Malin och åt varsit kycklingspätt med pommes och currysås, jummy! Just nu vill jag bara spricka men jag måste röra på mig lite nu, annars kommer jag aldrig palla :P Man ska alltid äta sig så jävla fetmätt!

Om ungefär lite mindre än en timma kommer Mallan och hämtar mig igen för då bär det av för hockey! Hoppas SAIK får spö idag igen, vore kul att se :) Då vet ni dagens och kvällens händelser! Dax för lite ombyte och molijox nu..hei! 

Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Blev mamma som 17åring till Ebba ♥

Taack söta du :)

2011-03-24 @ 21:37:57
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0