Remember?<3





När vi var små (Jag och Viktoria för mestadels men även Siri och Agnes mf) bytte vi alltid sudd, bokmärken och stickers (klistermärken). Tror inte det går att ha mer än vad jag samlade på mig för flera år sedan ;) Sudd för hela livet och bokmärken i mängder + att jag kan även klistra stickers över hela världen fast dom har Oskar ifs tagit och klistrat upp mestadels. Får göra som mami, ge dom till mina barn fast fler än vad jag fick av min mami eftersom jag samlat på mestadels själv och några få album är bara lite äldre :P<3


Kommentarer
Postat av: viktoria

åh! det där kommer jag ihåg så väl! ;)

2011-03-23 @ 20:36:17
URL: http://viktoriaaajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0