skolabandola!

Tror inte jag varit tröttare än vad jag varit idag på skolan, haft kök och stått hela dagen.
Till råga på allt vaknade jag TRE minuter innan jag var tvungen springa till bussen så jag kasta bara ner tandbortsen och tandkrämen i väskan, drog ihop håret, kasta på mig kläder, hann på toa i panik av att hålla på och pissa på mig sen var det bara att ta det långa benet före det korta och lubba iväg till bussen. Hann precis!
Bussen hem var för en gångs skull grymt jävla skön, hade kunnat sova vidare till Pajala tamejfan!



Förrätt - Ägg och tonfiskssallad
Varmrätt kött - Köttgryta, ris, krutonger och persilja som garnering
Varmrätt fisk - Pocherad lax, potatis, stekta grönsaker och halladaisesås
Dessert - Chokladmousse

Tänkte hinna skriva ihop en inlämning till näringsläran nu + lite samhälls innan Bjärtan kommer, skulle även vilja färga håret idag men får se om det blir. Köpte iallafall hårfärg igår så det är ju ett framsteg :) Ska nog dra och köpa en röd färg och blanda ihop med det mörkbruna och se hur det blir, kanske kan bli hot or not?
See yaa, PK:n väntar i kylen på en dötrött Emmelie.

Kommentarer
Postat av: Sofia

aaaaaaaaaaah vad god chokladmoussen såg ut ;D

2011-03-29 @ 17:47:13
URL: http://karlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0