snooris!

Hej!
Idag är jag en liten snoris, hostis, halsontis och allmänt hängisgängis!
Om jag inte minns fel så somnade jag igår i sista pausen på BB, ska ta och se vad som hände med fiskätandet och allt annat galet :) Sen ska jag ta och stiga upp ur sängen och kanske få i mig en matbit och en rök ofc!


Jag Mami och Björn eldade som aldrig förr iförrgår i stugan, vi vill få bort massa grejer så vi eldade upp fem stolar och ett bort (som varit köksbort) också satte vi dit ett nytt bord som också fanns där i stugan, vi eldade upp en byrå, två klädhängare osv..

Nu känner jag att jag först måste dränka kroppen i hudkräm innan jag går upp, satan så torr man blir på vintern och ännu värre när man solat!
Ha en bra dag / Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0