stökigt!

Kravvlade mig upp imorse efter lite om och men. Drog in till stan för en lektion och sen kom mami och hämta upp mig också drog vi till storheden för att inhandla en säng till stugan och lite MAX-mat + lite fiskedrag så nu ska vi få fisk som aldrig förr ;) Efter staden for vi raka spåret mot stugan och gjorde en eld och tog upp lite ved och bar in sängdelarna, jag körde även dit och hem ..kul! :)

En sånhär säng blev det från Jysk :) Den är faktiskt väldigt fin + att man rymms minst tre stycken i den. Bilder är dock tagen från google så det var lite extra gossibarn-stuk på den nu!


Ska ringa och beställa en soltid nu på badet, efter det tar jag en dusch också ska mami få toppa mitt hår. Tyckte att jag hade så ovanligt fint hår motför att jag inte klippt mig på över ett år men nu bara för någon dag sen har jag börjat få tovor hela tiden och nu ska jag klippa bort lite ;) Jag tror faktiskt att det är för att det blåser men jag ska ändå klippa av en cm eller två, haha!

Ska se gårdagens Big Brother avsnitt nu och sen får vi väl se vilket tid jag får solning.. Somnade såklart igår, det började med att jag Björn väckte mig när BB börja och sen 10min senare snarkade han och så somnade jag också igen. Jag var såå jäävla trött igår! Duschen gjorde det inte bättre heller, vi duscha väl för varmt eller nå.

Först ringa + rök + något gottigt!
xoxo /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0