Strax time!

Kvällen blev en Unorunda + byaragg med Malin som sen slutade hos Kicki och Kristo i flera timmar där också Tobbe och Marie var :) Trevligttrevligt!

Just nu ligger jag här alldeles själv och surplar på en PK i hopp om att kanske kunna hålla mig vaken hela Big Brother utan att somna så jag missar sista kvarten som vanligt. Måste ju som sagt alltid se om endel dagen efter på internet för att jag inte kan hålla uppe ögnen sista kvarten. Jag är för nyfiken för att missa BB ;)

Passar på att säga godnatt! <3

Jag i min pinkkykinkky-dress ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Japp, det är mina egna! Till 100% :)

2011-03-04 @ 13:06:40
URL: http://summertimeblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0