Snart helg igen!

Shit vad fort veckorna går!  Det är ju ändå lite underbart ;)

Jag kör på som vanligt, jobbar och när jag är ledig umgås jag bara också blir det ju en hel del festande ;) Men i helgen jobbar jag förmiddag så blir att vara chaufför som också funkar :)

Fortsätter på mitt bildrace!
-
Miras verklighet ;)


-Hon är söt hon då hon kommer och städar ;)


-Mackrace!


-Middag hos K & K :) "Men se inte så sura ut ;)"


-En raggarsväng :)


En kväll hos Måårtas :)


Björnriven älg med en kalv påväg ut :/


SötAlexander och Sandra :)


Byahäng :P



-Kubb :)


Lite gott och blandat :)
Nästa inlägg ska jag ta itu med studentveckan osv, spännande :P

NU
ska jag städa klart de sista här i lägenheten och sen duscha och hitta på ngt och sen åka och jobba 16-22/23 :) xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0