:D

Oj nu var det ett tag sen kan man säga! Mycket har hunnits med! Tur deva? :) hursomhellst hade jag en megabra helg i Stockholm med en massa shopping och annat kul :D veckan efter var jag hemma hela veckan för ögonen var inte som dom skulle, skulle tro det var en mildare ögoninflamation och det smittar ju ganska rejält.. Inte för att jag låg inne hela veckan för det för då hade jag då krypit ur skinne av rastlöshet! Veckan som varit har jag däremot haft skola/praktik som vanligt förutom att jag gjorde halkbanan i onsdags :) grymt kul och nu känner man verkligen lukten av körkort :D Helgerna har bestått av lite jobb och mest massa partyparty och umgänge! I helgen jobbar jag fredag lördag på Olivers till frammåt tidiga natten nångång, sen är det även planer på att prova pimpla och lite sånt mys :) Igår körde vi skoter hela dagen, sen käk på Bk och efter det tvhäng och lite annat med Kicki och Kristo :) NU har jag precis duschat för en liten lillstund sen och laddar för en lång skoldag! Puh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0