Dag 1 :)

Ligger i min sk "säng" för denna helg, en madrass som duger i krig :) Menar att det går ju inte att jämföra med våran sköna säng ;) dagen har varit bra! Mötte upp Kicki efter jag flygit och tagit Arlanda Express :) Maxkäk, en snabb stadsrunda med skoinköp i sikte och jag är faktiskt ett par stövlar rikare! :) Kikade på lite hårförlängning som kanske köps imorgon + att det kommer bli mer klädshopping imorgon :) vi var även och handla lite occkså har vi varit om till lokalen där hon går utbilningen så gav hon mig en uuunderbar fotvård+massage :) Denna helg börjar bra! Det ända jag kan skylla på tunnelbanorna, urs vad vi fick trängas och tom kallsvettas så mycke folk och ingen balans har man heller + en tung resväska! Nu ska vi sova och ladda för en ny dag i storstaden! :D kram! *Dessa skor köpte jag idag, snygga på + att dom är inte sådär väldans höga, kanske 5cm = perfekt partyskor för mig som är så lång och inte alltid trivs i 10cm-klackar :) + att dom kosta nu 400kr ist för 800kr :D*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0