april april!

Jag har glömt berätta om mina april-skämt.
Ett av det var till Fabian. Jag ringde han men då hördes ingenting eftersom han var på gymmet så då skrev jag ett sms.
-Ring upp mig direkt du kommer hem....
Han ringde mig från Mackes mobil eftersom det lät lite underligt.
-Hallå (med lite saad/less röst)
-Hej, jag skulle ringa typ :p
-Jo, vad gör du?
-Jag är hemma, meen.. Kan jag ta första bussen till dig nu?
-Öhh, va?! Vad är det då, vaddådå?
-Ja alltså, jag orkar fan inte vara hemma i dethär huset. Bråkar som fan med mamma och så, orkar fan inte.
-Men va, jag har ju skola och allting. Men mjaa, inte vetja..
..pratade på och gorma.
Efter ett tag, APRIL APRIL!
Då gapar han, DITT JÄVLA MONGO!
Haha, alltså. det kanske inte låter så roligt men jag höll fan på att dö. Evelina och Agnes gick precis hem och jag satt och skratta för mig själv hela kvällen.

HAHA, jaja. Bara massa skit nu :) Men så gick det till.
Ska lägga mig nu, Puss!

Kommentarer
Postat av: evelina

hahahaa, ;)

2009-04-02 @ 22:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0