bilder

-BILDER FRÅN SKOTERTUREN :)


Kicki, väntar på Evelina :)

Jag redo för start ;)

-RAGG

Johan Jag Kicki for med lången och skurtsa också på kalas ;)

-JOONTE 19!

Tommy, Jonte och Geggan :)

Jonte och Johan elda inte bara lite i bastun :)

Små trötta grabbar och tjej på söndag-morgonen :)

Gick inte så fort här på bloggen, men ni kan ju vara smart och kolla in min pixbox där jag har 100 ggr mer bilder ;)
www.emmelieskoog.pixbox.se


Trött Emmelie på skolan!

Det dumma är att jag såg denna bild nu och jag antar att det är Siri eller Andrea som knäppt den :)
Puss /eee


Kommentarer
Postat av: Siri

det var jag som tog den, hah! ;p <3

2009-04-08 @ 07:17:17
Postat av: Siri

det var jag som tog den, hah! ;p <3

2009-04-08 @ 07:17:30
Postat av: mmatilda

jag tänkte att de var säkert siri som hade tagit den, hahahah ;D

2009-04-08 @ 15:29:29
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0