bra tag sen..

Ja precis, nu var det ett pra tag sen.
Men jag har inte haft tid, vad jag tycker att jag borde haft eftersom jag är bara ensammen hemma med Kicki och Oskar från igår till söndag. Men idag kommer inte Kicki försen nio ikväll.

Gjort nationella prov i Matte under veckan och det såg ut att gå bra, idag hade vi Engelska förhör/prov på massa skit och det gick också någorlunda fast jag typ chansa på 3/4 eftersom det var verb och sånt man skulle hålla reda på vad det skulle vara för avslut och skit.. Boooring!

Mia och just med PIllis och dom kommer snart tillbaka så ska jag och Mia göra plättar.
Sen ikväll är det en konsert i Aulan som vi ska på, Oskar ska jag också ta med mig. Senare vet jag inte vad som händer, antingen bara ta den lungt eller motsattsen.. Ni lär få se och höra, för nu ska jag ju vara flitig här på bloggen så (Y)!

Vi syns senare!

Såg att min blogg statistik gått ner när jag inte bloggat någonting, men fortsätt läsa för nu kommer det för fulla muggar :D Bara jag har fantasi så att säga ;)

Puss /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0