bussbussbuss

Hej! Nu blir det inget långt inlägg eftersom jag sitter på bussen som ni kanske förstår :p Jag sitter här och kollar internet och Kicki har sovit den mesta delen av resan men vakna precis till av ett litet segt ryck och börja cp blicka gardinen. Vi stannar just i harads och det hoppade på folk och jag fick ju nästan börja skratta och skrattar ännu när jag skriver och då sitter kärringen och stirrar på mig! Gah :@ Inte så konstigt, hon måste ju tro jag är cp som skrattar åt mobilen ;-) För övrigt sitter vi och äter ur en 500 grams chips påse och till och med dipp :p Ganska så otroligt bra att sitta nere med bord :D Mamma kommer till Boden och hämtar oss, ni får lite små snygga bilder sen och lite mer om vad som hänt just där imorgon eller kanske redan ikväll! Synes och höres iallafall! Puss på Kickis troza :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0