då var det slut på det roliga

Allvaret har då alltså börjat om, skolan!..
Varit grymt jävla trött hela dagen, uuurs.
Jag och Siri åkte hem med Pillis och Mia efter skolan åså, så Siri kom hit och käka och myste på ett tag! Supermyspys!


Kom hem igår sent efter mer än 30mil med bil och 6-7mil med skoter.. Både dit och hem men, vi var iaf till Pjeskehaure om ni inte förstod det :)
Grymt kul! Kan jag säga nå mer?
Vi söp hela dagarna och körde skoter resten :p Fick inte sova så mycket så blir nog en tidig kväll ikväll eftersom jag redan är trött efter skolan också.
Har tyvärr inte bilderna på min dator nu, men på en annan lagt in så ska bara skicka över så kommer dom in snarst. För som jag kanske sagt fungerar inte mina USB-input på min dator eller var man kallar dom så det går dålig med att få in någonting på denhär datorn annars än att jag lägger in dom på en annan dator och skickar hit. Måste fixa det, eller så blir det nog någong gång att jag tar ut allting ifrån den som jag vill ha och kräver en ny av mami och papi :) Det är nog ett senare projekt, den funkar ju prima nu.. Eller, ja typ!

Ska gå och försöka fördriva tiden med någonting roligt nu, tänkte bara säga att jag är hemma och lever (H)

Puss /eee

..om ni vill tjuvkika på några bilder så kan ni kika in på pixboxen min www.emmelieskoog.pixbox.se
tyvärr så hade jag inte utrymme för alla dom jag ville visa av alla dom 300bilder vi knäppt så det kommer in mer nästa månad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0