Grattis!

Jag ska börja med att gratta Carro på 19års dagen :) storsis! hihi^

Idag efter skolan, som jag slutade 20 över ett, gick jag till fiket och köpte en kyckling-kurry macka och sen vidare till Carro för fika :) När jag kom dit var mami och Oskar där, sen kom Erika Tomas Sanna Frida och efter det kom Sandra och Lina och ännu efter det kom Stefan sen kom även Linda Johan och Emma :) MysPys nr1!
Jag hann fara om en sväng på sko-affären här i Råne bara för att köpa skoter-skor till fjälls (16 April) men dom hade inga som vanligt. Åkte hem sen med kummelgänget och satte mig vid datorn, först här i mitt rum, sen datorn i köket, efter det datorn i tv-rummet sen vidare till Kickis :D ojoj. Ringde Evelina och vi ska mest troligt hitta på någonting mysigt ikv :) Kanske köra skoter? :D

Lämnade in Bostadsuppgiften idag, bra jobbat! Rätt tid och allting. Va nog lite lovet som hängde på mig, eftersom det vore bra om man lämna in det före lovet. Och eftersom jag tagit lov idag så är jag också rätt kkklaad :) FAN SÅ SKÖNT!

-Lördagen som jag ännu inte hunnit skriva om var väldigt lyckad.. Som vanligt då i Jokkmokk, man känner sig som hemma. Det gör man faktiskt, och innan vi for sa Britt "Känn er som hemma nu" :) HÄRLIGT GRAPPAR OCH TJEJJOOR

Nu ska jag gå i Köket och prata med Kicki och Mami, sen ringa Evelina igen :)


Puss /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0