haha, juste!

JOOOFAAAN!

Såhär är det, att jag glömde säga hur trevlig det var i fredags då Pärra och Britt var här :D Lördag hannju inte med efterswom vi drog till dom ist och var med grappsen ;) Fast en var ju då inte där..

I fredags iaf så var det så att jag Evelina och Kicki fick en ide att fara och köra skoter, jag körde mamis med Evelina baki och Kicki körde papis. På vägen till Slumpen kom två renar ut på spåret och Evelina gapa åt mig att jag skulle jaga dom och köra baki men det gick inte så bra för vi hade en rädd hare framför oss på en skoter, men då blev det så att vi missa dom och dom hoppa av spåret och förhudligen nog in i skogen igen. När vi for hem igen efter ett snabbt stop utanför stugan så kom dom igen! Kicki före igen och denhär gången var det brett så vi kunde köra brevid. Vi gjorde det och låg jätte nära, den lilla hoppa av spåret men stor bracka jäveln fortsatte springa före. Jag gapa åt Evelina att filma och knäppa kort men hon hörde inte så bra så hon grävde i fel ficka och vi fick bara en liten video. Men den var för bra och jag garva hela vägen hem. Den sprang där framför oss och vi gapa som satan åt den och tillslut fick den nå ryck och bara tvärnitade och vände om och var på bäg upp på huven. Då jävlar fick vi hjärklappning. Väldans vilken upplevelse. OJOJ säger jag bara sååå för bra vi är!
Älskar dig Evelina Pipen Åkerström! <3
Sis också, men det vet ni ju redan ;)  <33

Lördas kvällens händelser får ni på nästa inlägg då bilderna från den kvällen kommer så blir det lite lättare att sammanfatta.
Kan samtidigt hjälpa jokkmokkarna på traven med att kolla in doms blogg, dom bloggar mest hela tiden eftersom dom bara lägger in från mobilen och visar vad dom gör för stunden :D Det är som nice! Härligast människor <3..
www.byafest.blogspot.com


Kommentarer
Postat av: evelina

JAG ÄLSKAR DIG, att vi är såå bäääst! <3

2009-04-06 @ 20:20:27
Postat av: Kicki

Tror du för helvete att jag hade kunnat ramma en jävla ren ?! Idiot.

2009-04-07 @ 17:23:11
URL: http://christineskoog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0