In The Ghetto

Sitter här i min lilla lya, lyssnar på go-Elvis. Därefter rubruken <3

Idag har det gått mycket bra på skolan, hade sista timmarna elevens val och då börja jag Siri Jenny och Johanna att grundmåla bänken vi börjat fixa upp :) Om jag inte berättat det har vi slipat den och nu då grund målat och efter det blir den svart med de tre plankor man sitter på rosa! I like it ;)

När jag kom hem låt jag på soffan i köket, smsa med lite folk och umgåsades med mami Carro Kicki, Selma Doris och Tiquila de tre hundarna. Hojja vad dom lever om, speciellt lill valpen. Eller man kan inte säga att hon är så hilma lite längre. Hon är grymt stor för sin ålder och kommer bli stor. Hon är totalt galen, det är inte bara för att hon har Schäfer och Huskey i sig utan hon har fått någon hjärn-hjärtsnurr! ojoj..
Ikväll blir det nog att fara upp på brottningen och träna styrke eftersom det inte blev igår när jag gjorde annat. För det måste jag hinna med att plugga lite No och ikväll efter träning ska jag nog se Wallander-Hemligheten. Ska göra en analys på en film i svenskan, och valde den. Sett alla tidigare också. Ska se igenom den ett varv ikväll och kanske börja imorgon på skriveriet. Lät jobbigt just nu.. URS!

http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleID=4596205 Någon som funderat på att fara? Aldrig varit, kan ingenting i denna stad så..

Ska mysa vidare baki burken, sen blir det en promenad med någon av hundarna också. Ska höra om någon av girlsen ska med :p

Vad har ni för planer inför valborg då?! ACTION!
Fredag är det iaf 18års fest :)

Puss /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0