inga idag heller

Hejhej :D

Sitter med bostadsuppgiften och det suger kuk.. Är sååå less. Lill Erika (min morbrors tjej och kusinernas mami) kom och bah åhhh sånhär vill jag också göra. Undra om jag kan göra en och gå till Inger och lämna den ;) Hon är som lite små rolig och galen. Samtidigt suttit ett tag med en sak som skakar som satan på magen. Ska tydligen ge massa resultat bara av att den skakar om lite småfläsk :)

Nu tänkte jag gå ut en snabbis och sen fortsätta med plugget, får väl se om man kanske också ringer Fabian som aldrig hör av sig. Tror jag skiter i dethär snart.. Bara gorm, men det ska absolut inte förstöra min fjällsresa för det heller, säger jag då bara. Före det blir det att ringa Evelina om hon inte tränar. Vi skulle nog hitta på någonting sen så det gäller att ligga i med jobbet eftersom den ska vara inne onsdag för vi får lov torsdag. Eller.. JAG tar lov torsdag för jag orkar verkligen inte gå till jävla Kängsön och pimpla fisk som inte ens finns där. Möjligtvis en mört i VJs bralla ;)

Inga bilder idag heller, jag har inte rokaar lägga in dom på datorn. Och det kanske man bör göra :)
Ajja, puss /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0