mummss..

Heejheej, gårdagen spenderades mest hemma. Mami och Papi kom hem från fjällen och före det har jag umgåts med Linda Kicki och Carro. Vi satt ute i sooolen och låg i nästan bara underkläder, för så varmt har det verkligen varit!! :D Efter ett tag blev vi hungriga och vi gick in och gjorde go middag, hamburgare, kycklingburgare, massa sallad och lite pommes och till det chicken nuggets som pricken över i. PRIMA SKINKA, pööörfa kan man ju lungt säga!

Idag har jag varit på skolan, Carro kom och hämta med och Siri och vi drog hem. Efter det drog jag och Carro till Persön en sväng och käka en hamburgare. När jag kom därfirån ringer Linda och hör om jag vill följa med henne till stan för lite uppdrag. Och då gjorde jag så klart det.
Såå nu kom jag hem, är alldeles frusen eftersom att det regnar så mycket ute just nu. Funderar på om man ska göra en eld i kaminen, men då måste jag springa till garaget för lite ved. Plus att jag är nog tvungen kapa.. Men det går ju fort för lilla Emmelie det :)



Låten är grymt sköön :)
Elin och Jenny lärde oss dansa på idrotten, och då dansa vi till denna låt.
Dålig och helt konstig video och verson?
Men om den locka så kan ni ju söka den någon annanstans.


Åhh, så soft sköön!

SKA BLI BÄTTRE!! åhh, jag vet.. Men jag har inte tiid.
Puss /eee

Kommentarer
Postat av: Anonym

man tänker ju bara på sommaren 08 då man hör den :)

2009-04-27 @ 20:32:27
URL: http://karlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0