näst sista

Japp, snart är det lång helg..
Ledig halva torsdag hela fredag och hela måndagen :) skönt!

Idag på morgonen hade vi hjärt och lungräddning, var typ svin jobbigt med allt pumpade och blåsande. Men kanske bra att kunna ändå? ;) Just efter det hade vi bild och jag är klar med min målning och har precis målat listerna till ramen. Sen såg vi en abulans, och det var som så konstigt precis då vi gjort hjärt och lungräddningen, men det var en gammalgammal tant som fick fara in. Allstå, hon var vekligen som död.. Så pass gammal, hojja. Sen hade vi bara vanliga lektioner fast gick tidigare från språket för att prata med Syon om mitt gymnasieval. Sen slutligen slutade vi 20 över ett som vanligt på onsdagar :D!!

Idag blir det gym på brottningen, somnade halv tio igår. Plus att Kicki satt och hjälpte mig med Fysik-hemma-provet som ska vara inne på en vecka typ. Så min plan är att göra någon uppgift per dag så fixar jag det galant! Sen har jag inte sett filmen ännu men blir nog efter gymmet ikväll. Ska ringa till Linda och höra om hon ska och träna så far jag med henne :) trevligttrevligt! (Om du ser detta kan du ju meddela mig efter jobbet)


spelas.nu :p
Såå härlig! Man blir så glad av musik och dans så det finns inte!


Vad skulle ni vara om ni fick välja?
-Blind eller -Döv?
Inte få lyssna på musik eller inte kunna se dig själv?.. Svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0