påsk helgen!

Hejhej :D

I helgen har jag haft det mycket trevligt.
I fredags var jag och körde massa skoter tillsammans med Kicki, efter det var vi och drack på Olovs vid grillringen med massa folk :)
Igår (lördag) var jag bara hemma och tog det lungt. Men på kvällen gick det över styr igen, samma som fredag och jag söp tills det nästan spruta ut öronen. Det är ju tur att Evelina visste hur jag gick och la mig när jag inte vet själv. Var med Andre där på slutet också. Sen under kvällens gång kom och gick Oskar Jenny Markus Markus och Löken.

I morse vakna jag upp med en tattuering i facet. Visste nästan inte vars jag var. Är så grymt bakis idag så först nu har jag orkat upp ur sängen, aldrig varit såhär seg.. Vet inte vad det är med mig. Jag har legat och sett någon film som gick på femman "Hannah med H". Funderar på duschen osv..

-BILDER KOMMER SEN IFRÅN ALLA TILLFÄLLEN :D
Bara ni följer min Kickis och Evelinas blogg " www.kexxxen.blogspot.com ", där ser ni vad vi gör om dagarna :) Riktigt nice va?

Puss /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0