sängen väntas!

Nu har jag preics kommit hem från Carro, hjälp henne tillsammans med mami att flytta. Hon har flyttat från gamla lägenheten (vid Uno) till Klappis :) Nära och bra från skolan! Varit där i ungefär 4-5(?) timmar.. Mycket jobb med att flytta, längtar inte. Men på något sätt längtar man. Men såhär är det ska jag tala om för er. Att Carro har flyttat till egen lägenhet för att komma bort från oss andra lite mer åså. Ändå så är hon här mer än hemma än vad hon är i lägenhten (nästan), jag kan tänka mig att det blir långtråkigt att bara sitta själv hemma i en instäng liten etta eller tvåa eller vad det nu kan vara. Det har precis mami sagt, att alla bor ändå här fast vi har "två" hus ;) hihi, hon tyckte bara det var lite roligt. Jag med, hojja vad jag vill flytta till stan (Luleå).

Läste precis en annans blogg, och precis såhär skrev han:
I lördags så började jag och en vän diskutera om vad man egentligen gör med livet, hur mycket tid som man egentligen ägnar åt "vardagssaker". Jag har sammanställt några exempel. Jag har räknat på 1 år. Alla exempel är räknade på den genomsnittliga svensken, alla är vi självklart olika.

Sömn: 121 dagar
Toalettbesök: 5 dagar
Ätande: 7 dagar
Snusande: 76 dagar
Rökande: 12 dagar
Duschande: 2 dagar
Fylleri:  16 dagar (detta räknade jag inte på medelsvensken, utan på min egna konsumtion. Chockerande)


Jag funderar på att 2010 endast supa 16 dagar i sträck, sen vara nykter resten av året. Någon som är med mig? Lämna en kommentar så bestämmer vi tid/plats.

Precis som han skrev, det är olika för alla.

Nu ska jag gå och se vad det står i hockeyn, hör att mami sitter och ropar här ;)
Sen läggdax! PUSS

Kommentarer
Postat av: goore

det är ju min blogg!

2009-05-04 @ 22:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0