Snacks :P

Hihi, kom in för ett tag sen, varit med bruden och grillat nere på Olovs :)

bilder från olika tilfällen får ni här som jag lovat er -->


Vi var en sväng med pärlorna jag och Kicki :D

Party-kalsongerna kom och festen var igång!

Hela grillringen brann ;) Ni ser nog inte allt folk baki all rök..

Kicki och jag på havet :)

Vi drog en extra sväng utåt

Häärligaa

Hahha, Trion-Full-Partiet :P

HAHA, ojoj! Slutade inte praaa

HÄR HAR NI!
Jag ska bara meddela att jag är så jävla förkuld så det känns som att jag är sjuk på alla sätt och vis. Måste säkert jävla ligga inne imorgon för jag tänker då ALDRIG missa fjällen.

Jag bloggar imorgon om jag far till stan eller inte, för det hade jag också tänkt!

Puss på er /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0