telefon

Igår somnade jag halv 10 och vaknade klockan 12, pratade med Fabian ett tag eftersom han ringde och sen somnade jag om :) Fick sova länge men var ändå lika trött imorse.

Pratar med Evelina i telefon just nu och vi ska nog hitta på någonting sen, före det pratade jag med Kicki och jag tror det blir att vi skiter i våran Jokkmokks resa i hegen. Jonte fyller 19 och Fabian eller Patrik ska inte dit så jag vet då inte.. Men Kicki kommer snart hem och då ser vi, måste som kanske bestämma oss idag hur det blir.

Imorgon kommer Pärra och Britt hit, Jontes föräldrar och är över helgen.
Hade velat vara med surFabian också men jag vet inte riktigt ;)

Nu skar sig kock-mami i fingret och ropar efter ett plåster. Ska springa dit. Jag lovar att vara flitigare här på bloggen med fler inlägg men jag tycker bara att det blir onödiga inlägg för det mesta. Evelina tjata nu senast i telefonen :P

Puss /eee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0