uppehåll..

Såå.. då har man packat klart inför fjällen inatt. Ska bara checka allting så man inte glömmer någonting. Det vore inte så jävla bra.

GRATTIS PATA GUBBSEN NILSSON! :D <3 18 år idag! trallallallaaa

..inte allt för bra bild, inte heller nyktra. Men den duger :)

Alltså, jag kommer inte kunna blogga försen på söndag.. Om ens det! Det lär vi ju se när vi kommer hem osv. Hur mycket jag än vill blogga så går det inte, går nog inte alls att få kontakt med någonting som behöver teckning eller ström ;) Jag borde nog överleva i tre dagar. Det blir inte så många som vi trodde först som följer utan det blir jag Kicki mami papi Jonte Emelie Britt Pärra Marilo Patrik Fredrik Evelina och Emil. Blir bra det med!



Nu ska jag försöka hitta på någonting som fördriver tiden så jag kan få gå och lägga mig så jag orkar upp klockan tre imorgon (inatt).. Kommer nog hur som hellst inte kunna somna, men jag måste alltså.
Puss /eee


hihi, åh fyfan vad jag är sugen! Så satans snygg, eller vad säger ni? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0