15.20

ÄNTLIGEN HEMMA!
Nu är jag mätt i magen också :)

Lite bilder från idag:

Jag och Linus gjorde ett litet misstag med en utav plåtarna :p

För övrigt så har jag brännt mig så grymt mycket idag på en plåt,
jag ville nästan bara gråta.
Satt på lite bedövningssalva av något slag nu när jag kom hem.
Jag hoppas det kommer funka imorgon då vi ska ha Julbord på skolan.
Jag ska nog mest troligt vara i servisen,
börjar två imorgon och går till länge utåt kvällen. 10 kanske? :O
Men ska bli kul :)









Björns fula små pippisar som han sköt igår :P :S

Nu ska jag åter igen kika runt på lite ställen,
sen blir det hårfärgning så man är fräsh tills imrogon då man ska vara bland folk!
Puss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0