Den gamla vanliga söndags-sammanfattningen :)

Vars ska jag börja?

Fredag började med att jag skulle fara och göra Sabina och hunden sällskap i Carros lägenhet så hon slapp vara där själv. Den slutade med att Sabina åkte inte till stan försen tolv tillsammans med Malin Johanna Dan och Robert som också var med oss hela kvällen + att hela tjej gänget Evelina Amanda Siri Agnes och Vj + Oskar :) Efter det hann det också ramla in massa annat folk, Sebba Mira Felicia Jim och Emil blandannat :) Lyckad kväll!


Malin Sabina Agnes


Robert Dan Malin


Sebba

Gårdagen bestod av sovning till klockan två :O Efter det var det bara upp och duscha och iväg till Boden på Kina restaurang. Ohh så gott det var, hade sån tur också att jag inte var bakis igår.. Men då fick jag det idag istället. Jag åt Schechuan kyckling, något nytt och alldeles för gott för friterad kyckling :D


(Nästa gång blir det utan grönsaker,
fick sitta och peta men för det var det ändå ööövergott!)

Efter det blev det lite tittande på Robinson Karibien och sen bar det av till Carro igen och ännu mer supande. Jag Carro Malin och Sabina satt och förfestade tills vi drog mot Bagarn senare på kvällen :) Åter igen en lyckad kväll med ännu mer drag! :D


Haha, Carro





Mallan





Ohh Hello inte vilja vara med :p


Fiiint smile, mycket!


Oskar


Dennis Oskar





Linus ? Bagarn och Oskar


? :p


Det var helgen det.. :)
Idag hade jag tänkt åka och äta på Dagobert,
är så grymt suugen!
Men får se, det beror också på när älsklingen kommer hem från Kronogård.
Först och främst ska jag kolla bloggar och annat,
sen för det andra måste jag nog ta mig upp först.
Ligger i sängen med en vattenflaska i högsta hugg ;) (Y)

Vi ses =)
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0