:)

Hej du glade!

Idag har jag hunnit med: Stå i kök flera timmar på skolan, 
                                         Ha datakunskap + redovisat,
                                         Käkat hamburgare från grillen,
                                         Powernap, Klippt mig,
                                         Ännu mer sova och mys med Björn 
                                             (som varit här hela dagen),
                                         Kollat på en hel del bakning, 
                                         Garaget någon sväng där Björn är gormar :)

..det var ungefär allt det, men mer ska det bli. Jag Björn och Kicki ska nämligen se Flickan som lekte med elden ikväll men problemet är att jag och Björn har inte ens sett första men det har Kicki! Såå hon ville inte se första igen :p Jaja, återstår ju och se om det blir bra :)

Ska springa och se om det går bra där i garaget nu, och smaka en till knäck i farten ;)

Pussåhejs :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0