:)

humhumhum, börjar bli uttjata i min blogg om mig och mitt stan.
Iallafall, varit i stan nu för typ fjärde dagen i rad.
Åkte in imorse när mamma och Stefan kom och hämtade mig kring elva imorse i Ale.
Med dom for jag på Storhéden och efter det hemmåt efter allt var fixat :p
När jag kommer hem snör jag i mig första maten för dagen, en värmepizza!
När det är värmd och lite väntan har gått så kommer Carro Sabina och Marie,
dom hämtar upp mig och Kicki och vi drar mot stan igen.
Hittade ingenting men gick på massa affärer eftersom vi var fem brudar,
alla ville gå på olika affärer, så?! Vad har man för val :p
Sen som pricken över i sprang vi in på shopping där Idol-Erik spelade,
hojja vad folk.
Var inte alls intresserad av att se, såg han bara snabbt + att vi fick då iaf höra Higher live..
Men som sagt inte se han samtidigt då!
När vi strosat klart på stan fann vi ju då såklart MAX.. hihi, ovanligt.. nej!
Sen drog vi hem, vi skippa storheden som vi tänkte.
Satt hos Carro i någon timma allihopa tillsammans med Mallan,
som senare körde hem oss och nu ligger jag här.
Har kikat en eller två minuter på Hollywood fruar också och hunnit prata med Björn :)

Nu mina vänner kommer det en lite bild-time :P
Njut så ses vi imrogon, för snart kommer John Blund!


Haha, Päenti och Sibban däckade 21.00 på Jul-dagen!
Bra jobbat!! (Y)


Tobbe & Erik Juldagen


Cool-Boy-91


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0