Facebook


Ah, man kan säga att jag är en nörd när det gäller den sidan,
men om jag ska vara ärlig är det spelen som jag är beroende av!
Det är allt från Café World och Farmville till alla möjliga jävla fisk spel!
Fish World, Happy aqurium och Fishville.. Vad allt nu heter!
Förvånas inte om det är ännu mer :p :O


På någon minut börjar Bonde söker fru,
sen är det läggdax för lilla Emmelie.
Är jag värd, städat rummet och toan idag..
Reeeenbäddat och hela köret :D


Hihi (Y) Han är ju bara fööör ful!
Puss på den superfins mustachen också, -NOT!

Puss på er,
imorgon drar jag till Ale,
sen drar vi vidare till Hertsön på "kakprovning" hihi!

Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHA han som är så het ;) HAHA not

2009-12-03 @ 21:47:04
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0