GOD JUL! :)

Björn for precis hem och jag ska nu hoppa i duschen,
väntar bara på Kicki som är i duschen nu
efter det bär det av mot Vitån där vi ska vara klockan två och f & f..
Stressigt värre kan jag då be om att tala om!

I morse fick jag öppna en sorts locktång som som även är plattång :)

Igårkväll somnade man inte försen närmare sex imorse om man säger så.
Kvällen beskriver jag utav bilders ;) -



Oskar med den väääldigt fina mössan :p






Nä nu har klockan hunnit bli 10 över ett och jag har en halvtimma på mig att duscha osv.
SHIET, nu är det en högre växel som måste läggas i!!
Bilderna på kläder osv kommer i nästa inlägg då jag har mer tid på mig.
Puss och hejs, ha en bra jul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0