Helg!

ÄNTLIGEN!
Tycker det har varit en grymt seg vecka,
men mycket har man hunnit göra :)


Undra vad jag ska hitta på i helgen då?
Björn är i Kronogård hela helgen
så hans sällskap i helgen kan jag ju då så att säga glömma ;)
Blir nog att åka in till Evelina i stan ikväll.
Får se vilken buss och så, kan hända att någon ska in till stan senare.
Bäst att avvakta :)

Just nu sitter jag och kollar på förlossningskliniken..
Alltså urs, en unge föddes nyss utan fötter.
Såg verkligen helt sjukt ut. :S

Nu kom precis Carro och Sabina hit,
dom ska städa bilen hennes invndigt och utvändigt
så jag tänkte ta mig en titt in i garaget nu :D


Här ser ni litegrann av min nya klippning!

-Sen käk!
Puss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0