hemma dag

..och ensammen :S
Buhu.
Men kanske man kan passa på och bara sitta och prata med Siri eller någon,
man kan ju inte göra speciellt mycket när det är såhär kallt ut. Se film? :p

Ska iallafall bara kolla klart datorn, sen blir det rumsstädning för heela slanten.
och.. det lär ju ta sin tid :p
Jaja, kvällen blir som man gör den!


Idag har jag hunnit med en mattelektion, en svenska/engelka lektion +
ett grymt jobbigt spinning pass på 40 minuter!
Imorgon återstår bara lite fika med lärarna och klassen, kanske en mattelektion,
jo för sen har jag jullov!! Sköönt det ska bli alltså!

Tråkigt inlägg jag vet, men håller på att somna där jag sitter.
Känner att det kommer bli en power-nap innan städningen.
Whatever?! Sista dagen på skolan imorgon och inga läxor :D
Huur lång den blir det vet ingen ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0