hihi :p

Nu tror jag endel tänker, ÄNTLIGEN!
Ni har varit in lika mycket varje dag för att kolla om jag skulle ha skrivit,
som när jag skriver.. Så någonting intressant måste  ju finnas ;)
Bra det!

Min helg har bestått av supasupasupasupa.

fredagen blev det lusseliret och sen vidare till Carro och satte igång!

Lördag for Björn till stan och drack så då satt vi hemma några stycken och drack,
sen for vi vidare mot Conny efter en liten ragg med Axel och Sabina.

Bilder finns det dåligt om, det är ett tecken på att jag varit för full.. :$



Det fanns bara bilder på fjant-Sabina ;)


Annars har jag bara allmänt försovit mig idag..
Åker antingen in med elva-bussen eller go-krissa, får se.
Veckan har bestått av plugg, varit med Björn, skola, hemma, Ale, stan osv..
Vissa får jullov på fredag :) SKÖNT


huuuur kan killar ha sockarna utdragna så det ser ut som två meter långa? :p
Detsutom oskönt!



bakis-söndag



måndag hos Björn.


Idag bär det av till Björn :)
Ska försöka skriva så mycket jag bara kan!
Puss och hejs, nu har duschen väntat länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0