Jul-Dagen

Kan börja med att visa kläderna som jag själv shoppade i onsdags :)

Nyårs-kjolen




Armbandet jag köpte för Björns presentkort :)


Tjocka leggins med dragkedja.

Igår for vi och fira jul först hos farmor och efter det blev det julkappsutdelning här :)

Stark blixt, sötunge med blåögat och superkrafter :p


Kickitomte :P haha!





Finns ingen roligar unge :p hihi!


haha!


haha, bjudning.


Kickshit

Det var nog allt från själva jul-firandet!
Jag fick:
Pengar
Presentkort
Biokort
Sport-bag (for mig resebag :p)
Sängkläder
Morgonrock
Sminkväska
Parfym
..och även dethär prylarna

Lite coola sockar
Vitt linne och
ett jättefint SNÖ armband :)

Drack även igår för andra dagen, var fört här hemma och sen hos Martin!

Blir det tredje dagen gilt idag då? ;) Kanske kanske inte!

Nu ska jag försöka klä på mig ngt och duscha och vara lite social med alla andra!
Pusss och hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0