Jul lov :D

Idag på skolan hade vi betygssnack,
ligger närmare MVG i svenska och engelska.
Det är toppen!
Efter det hade vi en timmas hål och sen 20 minuters matte
tills vi gick och fika med alla HR lärare och andra ettan som avslutning :)

Efter skolan så gick jag och fira jul-lovet med Max-käk och lite shopping!
Köpt en tröja och två linnen, ett nytt svart och ett mörkgått.
Från Gina och JC.
Blev också jättesugen på en klänning från Gina tills nyår,
men jag uteslutade det totalt för att jag inte orkade prova helt enkelt
+ att jag inte var med dom socialaste på stan idag.
Hatar rent ut sagt "gulligullande".. Man blir bara irriterad.

Mami och papi kom och hämtade upp mig utanför shopping
och jag drog vidare med dom.
Vi for mot grolls och där fick jag mig ett par skoterskor
+ att vi köpte massa julklappar åt Björn.
Roligare med många paket ;) hihi!

Nä nu ni, nu ska jag vidare och göra nytta innan Björne kommer!
Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0