läggdax!

Ajjemen :)
och pigg är jag! Klockan är halv tolv och jag är inte trött? :O WoW

Kvällen har spenderats med Sirihjärtat <3
Vi gick på en uno-sväng,
kan säga att täckbyxorna var guldvärda just då ;)
Vi gick så vi precis kom hem till mig och såg Bonde söker fruga. hihi
Alltid lika bra att se på, och inte att tänka på att vara med Siri och allt gogodis! Mumms
Efter Bonde stannade Siri kvar och såg Kniven mot strupen,
men där rundade hon av och jag satt kvar och såg Operation fett eller någonting liknande.
Juste, såg programmet Du är vad du äter också idag, ångest jamen nånting.
Fyfan, jag äter ju i ett och inte allt för nyttigt heller!
Efter allt tv tittande tog jag mig en lång dusch, men inte alltför skön.


kan det förklara allt?
Tills man är van är det bara -pest och pina!

Ja, och vad gör jag nu.. Ligger i sängen och gör ingenting alls.
Jag har inte tänkt speciellt mycket på tiden nu ikväll eftersom jag får sova ut huur mycket jag vill nu i många många dagar. Därför spelar det inte så stor roll om jag bara får sova någon timma när jag bara går till elva imorgon, om äns det och sen bara hem.. trorjag :) Jaja, men någonstans där slinker det nog in en powernap innan firandet för jul-lovat är igång men muchuuus aloholisch ;) hihi..
Nänuni, läggdaxe för tant Emmelie!
PussochGodnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0