Lorentz & M. Sakarias


Jag lever min dröm baby kom ally
Baseline

Dem sa Lore-lorelight to be ett underbaurn
17 Baby men Baby jag är ju kung i staun
Baseline ska vi inte kunna ta en rast ska vi inte kunna ta de lugnt en daug
Måste maxa bara spurta typ som Gunde Svaun
Notera att jag är, jag svär, jag är en fuckin' bouzz
Jag flyger högt som en Albatraous Jag dricker spicegolds seven seven eller tropicana
du vet ni faller typ som käglor på en bowlingbauna

De betyder gå som små ungar och tagga, såtare lugnt eller slagga, backar inte för en kung jag käkar upp er mumsfilibabah
Jag visar storstan för dem
Sena nätter, snabba bilar solglasögoun
Påminn mig baby jag lever min dröm
Tjänar pengar, sen jag bränner ända tills banken är tömd

Inte en enda är vaken när jag svävar förbi
och jag låter världen veta att de här är mitt liv.

De här är mitt liv
Jag lever min dröm
Jag har tagit mig hit
Utan nån rast eller sömn.
Jag lever min dröm
x2














Och för att inte glömma Bad romance då ;)
Lagt in den så många gånger, kanske lite tjatigt och göra det igen eller vad säger ni?


NÄÄÄÄÄÄÄDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0