Luleå-dag

Har varit i staden hela långa dagen..
Från klockan ett då bussen gick ända tills klockan ungefär halv åtta
då bussen gick hem som var nästan en timma sen!

Jag har inhandlat:
Hög kjol som jag mest troligt ska ha på mig på nyår
Svarta leggins med dragkeja nere över hela vaden
Julklappar till kusinerna Victor Edvin Emilia Alicia och William
Smycken
Julklapp till pappa
+ massa små tjaffs som käk och dricka..
Och där var pengarna SLUT!
-Tur det är jul snart!! :S :D

Kanske ni kan få lite bilder på grejerna imorgon om ni är intresserade!


Nu ska jag gå och lägga mig efter mycket kollande på Anna anka och gänget ;)
För övrigt så är Björn på sjukan, så jag hoppas jag får ett samtal senare.. :/

Puss hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0