Måndag idag?

Eller..
åh fan vad man blir dagavind
när man inte riktigt behöver tänka utan bara göra!

Juldagen blev tredje dagen gilt kan man säga!
Behöver inte säga någonting mer än att jag var drunk :p
Först drack vi lite hemma, efter det for jag och Björn till Carro,
där var hur mycket folk som hellst.
När Björn och alla andra for mot Puben gick jag till Ulf och Krissan.
Där var dom, Lisa, Tobbe, Erik, Cilla och Tomas + Dao ett tag.




Lördag var det nog, där ballade jag ur.
Jag for in till stan och käka på Waldrof med fam + Björn <3
Inte en droppe alkohol!
Söndag belv det också stan, fast bara med Kicki och Björn på dagen.
Kollade lite på El Giganten efter någon tv åt Björn och sen for vi på TeamSportia,
där jag köpte en sorts buff :)

Idag har det blivit åter igen stan,
klev upp med tuppen klockan halv nio och duschade.
Efter det kom Tomas och Annika och hämtade mig och K klockan halv tio.
Gick på stan tills elva, hittade bara ett par örhängen..
Efter det kom Björn och hämtade mig eftersom han också var i stan på lite missions :p


Bilder kommer sen! Blandannat från juldagen och lite annat tjoffs!
Har ingen kabel för inläggning här :S

Bättre uppdatering när jag är hemma..
I promise
Pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0