Nyår!

Jag är svintaggad ;)

Igår laddade jag och Kicki med en cider,
så ikväll ska vi väll vara på topp :D
Vi ska käka här ikväll kring 20-30 pers.
Sen vet man aldrig vars vi drar iväg,
var lite lokalfester som lät småintressant..
Bara man får någon som kör,
det är ju inte det allra lättaste på en Nyårsafton heller :p
Igår hann Björn också komma hit i några timmar :)
Samtidigt som han försvann till min morbror for jag till Carro
och där fixade Mallan nails på mig som faktiskt inte blev så tokiga.

Brukar vara lite svårt att ringa och smsa kring tolv-slaget så jag säger det nu!
GOTT NYTT ÅR!

Pussgurkor


Kommentarer
Postat av: viktoria

gott nytt år!! :D

2009-12-31 @ 13:35:59
URL: http://viktoriaaajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0