skola

Åhh vad jag hatar domdär helvetes bussarna
som man detsutom alltid missar PRECIS!


Inte nog med att jag försov mig i morse,
utan jag satt och skrev svenska provet till kvar över två..
Tror ni inte bussen går kvar över två från skolan då till Ale?
JO!
Så nu är det bara att vänta till kvart över tre.

I Ale blir det bara tjillade tror jag :)
Ska och äta hos Lars i Bjurs också.
Inga mer prov nu innan jul iallafall,
men någonting kanske vi hittar på!
Fick för övrigt 44/44 på serveringskuskapsrovet.
Många tummar upp där (Y)

Nu ska jag börja avsluta så jag är i god tid där ute,
fryser hellre till en isbit än att missa en buss till!
Hojja så kallt det är ute förresten. Många minus - !

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0