Soffpotatis

Idag tog jag min egna lilla ledighet.
Kändes jobbigt att fara in för tre lektioner
och nästa  fyra timmars hål.
+ att jag hinner träna till provet mer under dagen idag.
Jag skulle egentligen skriva serveringskunskapsprov direkt på morgonen.

För övrigt är Kicki också hemma idag,
vi tänkte slå på en rulle eller någonting sånt :)
Har också legat och smsat med Evelina om helgen,
någonting måste vi göra!
Men en sak glömde jag bort efter jag smsat hur mycket som hellst,
jag fick ett sms imorse om att jag fått slut sms..
såå jag har smsat upp 50 kronor precis,
jag är så van att alltid ha pengar på mobilen.
Jaja, det kan inte hjälpas.





Har ockås kommit på att jag kommer få psyk på mitt hår på mornarna,
det står åt alla håll nu när jag klippt upp mer,
plus att jag tycker att luggen är för kort.
Jaja, det blir nog bra, bara luggen växer ut en halv centimeter,
samtidigt som man vänjer sig med tiden att komma på kruxet med den :p




Nu ska jag plugga litegrann,
samtidigt som vi ser tv och allmänt bara har mysamys!


Kan hända att jag drar till Ale idag, får se.
-Tråkigt inlägg, jag vet!
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0