Tisdag

Och jag är inne på andra dagen av lovet :)

I söndags åkte jag och Björn från Råne till Ale
med ett litet stopp i stan för någon sista julklapp.
Väl framme i Ale skulle vi lämna en dricka åt André längre in i byn,
men det slutade med att Andre Sara och Joppi kom till Björn istället.
Vi satt med dom typ en timma och sen åkte vi och köpte mat i Antnäs.
Vitlökskroketter och hamburgare :) mmmm!
Efter käket gick vi och kollade lite i Björns bil osv
efter det blev det bara mys med Ice age 3, pringles och dipp + cola :D

Måndag sov jag tills Björn kom hem från skolan typ 11-12 tiden. Skönt var det då!
När jag vaknade var det bara att klä på sig och hoppa på skotern,
då körde vi till hans farmor och farfar för frukost och lite fika :) Kul!
Så då har man varit på en lite premiärtur ;)
Efter den turen blev det dusch och fix inför att fara tillbaka dit.
Vi hade en "lilla julafton" där igårkväll med svingod mat och lite julklappar.
Jag fick presentkort, 350kr på glitter, 200kr på HM, 300kr på Gina,
shower gel med god lukt, navel smycke och lite annat som godis osv :) TACK
Av mig fick Björn Diesel parfymen, Hugo Boss raklödder, och behövliga kläder :)
Eva och Lars fick en chokladask, samt Elisabeth och Rolf :p

Nu ligger jag i sängen med Kicki som precis kom.
Här kommer lite julbilder på Kicki ;)
Tagna idag!
(Jag bad henne gå och knäppa bilder på granen,
då muppade hon sig som vanligt.. Fin som hon är i sin
turkosa morgonrock och nyvaken!)








Helgen då!
Fredag var lite lugnare med smådrickande här hemma :)
Lördag klev vi upp och åkte mot Överkalix
för att hämta en bil som Björn skulle kika på, med oss kom Matte. 
Och en bil blev det =)
Väl hemma i Råne igen käkade vi tillsammans med alla andra från BK!
Senare på kvällen blev det förfest hos Carro och sedan vidare till Lina som fyllde år.

Lite bilder från fredag:





Nu är det dax för fika innan bussen går klockan ett mot staden!
Pusshejs leverpastejs!



Kommentarer
Postat av: kicki

tur att ja kan bjuda på mig själv... ;b

2009-12-23 @ 18:22:19
URL: http://christineskoog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0